Ліцей № 274 Дарницького району м. Києва був заснований у 1988 році. За час свого існування пройшла трансформацію від середнього загальноосвітнього закладу до ліцею з сучасними навчальними технологіями, власними традиціями в навчанні та вихованні підростаючого покоління.

Місія закладу – становлення творчої особистості, яка володіє навичками та компетентностями, що затребувані в кожній сфері інтелектуальної діяльності, яка готова навчатися протягом усього життя, вибирати й оновлювати професійний шлях самостійно.

Візія – бути колективом однодумців, який успішно вирішує завдання сьогодення, дотримуватися високого рівня ділової етики, працювати для того, щоб ліцей став тим закладом, де почесно й престижно працювати, де кожен учитель може зробити успішну професійну кар’єру та підвищити педагогічну майстерність, ліцей, у якому висококваліфіковані педагоги сприяють формуванню всебічно розвиненої, здорової, успішної особистості.

Цінності закладу:

-поєднання  навчального  процесу з миротворчою та міжнародною діяльністю, підтримка головної ідеї освіти мирного співіснування, прав людини і демократії;
-навчання досягати  життєвого успіху, спрямування на процес пізнання, саморозвитку, творчої самореалізації;
-формування такого типу українця, що діє на основі національних та європейських цінностей;
-забезпечення конкурентоздатності освітніх послуг;
-професійне зростання педагогів, удосконалення творчої праці вчителя;
-подальший розвиток системи роботи учнівського самоврядування в співпраці, співтворчості з адміністрацією, педагогічним колективом, батьками.

Основоположні принципи діяльності, що регламентують роботу освітнього закладу:

-компетентнісний підхід;
-дитиноцентризм;
-педагогіка партнерства;
-виховання на цінностях;
-єдність навчання, виховання та розвитку;
-академічна доброчесність, академічна свобода;
-демократизм, гуманізм;
-людиноцентризм;
-розвиток інклюзивного освітнього середовища;
-прозорість і публічність прийняття та виконання управлінських рішень;
-забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності;
-цілісність і наступність системи освіти;
-формування усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення;
-формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь - якими ознаками;
-пріоритетність особистості  як суб’єкта освітньої та громадської діяльності;
-безперервність базової середньої освіти, її інтегрованості у пожиттєвий процес набуття освіти, тобто від принципу - «освіта на все життя» до принципу «освіта крізь усе життя»;
-інноваційність, поєднання фаховості і фундаментальності освітніх програм;
-паритетність участі учнів, учителів, батьків, громадських організації, підприємств, окремих громадян у визначенні стратегії розвитку відкритої інноваційної освіти;
-відповідність та адекватність вимог до основних навчальних потреб освітнього процесу, його ресурсного забезпечення вимогам державних освітніх стандартів.

У ліцеї працюють кваліфіковані вчителі, що дає змогу на високому методичному рівні надавати якісні освітні послуги.

У 2024-2025 навчальному році в ліцеї навчається 1054 учні, функціонують групи подовженого дня, інклюзивні класи. Ліцей співпрацює з закладами позашкільної та вищої освіти міста Києва, зокрема Дитячо-юнацьким центром Дарницького району, Дитячо-юнацькою спортивною школою «Атлет», Київським інститутом інтелектуальної власності та права, Державним торговельно-економічним університетом, Державним університетом телекомунікацій тощо.

У ліцеї працюють гуртки за різними напрямками: карате, футбол, баскетбол, черлідинг, сучасні танці, гра на бандурі, психологічний гурток, гурток національно-патріотичного спрямування, що сприяє всебічному та гармонійному розвитку особистості здобувачів освіти.