Початкова школа №332 Дарницького району м.Києва
Початкова школа №332 Дарницького району м. Києва є закладом освіти І ступеня, що забезпечує початкову освіту.
Школа заснована на комунальній власності територіальної громади м.Києва, віднесена до сфери управління Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Заклад освіти відкритий у 2018 році.
Проєктна потужність закладу 22 класи – 660 учнів. У школі навчається 912 учнів та сформовано 27 класів.
У закладі освіти облаштовано безпечне середовище для здійснення освітнього процесу, перебування на групі продовженого дня, проведення гурткової роботи.
Учні навчаються за освітньою програмою розробленою відповідно до Закону України “Про освіту”, Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21.02.2018 № 87, Типової освітньої програми Нової української школи, розробленої авторським колективом під керівництвом Савченко О. Я. та затвердженої наказом МОН України від 12.08.2022 № 743-22.
В школі працюють гуртки фізкультурно-спортивного напрямку (сучасні танці, футбол, дитячий оздоровчий рух, гра з м'ячем, карате) та художньо-естетичного (цікаві штучки, мультиплікаційна анімація, хор “Мальви”, книжкове джерело).
Школа має сучасний освітній простір: зручні класні кімнати, кабінети англійської мови, кабінет інформатики, музичного мистецтва, спортивну, актову й хореографічну зали, укриття, медичний кабінет, їдальню, бібліотеку
Створено умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами: інклюзивні класи, кабінет психолога, соціального педагога, логопеда, ресурсна кімната; наявні ліфт і пандуси.
Облаштовано тимчасове укриття, в якому створено умови безперервного освітнього процесу для учнів школи. Наявний доступ до Інтернету, обладнано медичний кабінет, наявні первинні засоби пожежогасіння. Встановлено комплект автоматизованого входу до тимчасового укриття.
Колектив школи у своїй роботі дотримується таких принципів діяльності:
- Визнання талановитості кожної дитини; рівність умов кожної дитини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку;
- Визнання цінностей дитинства, врахування індивідуальних, психофізіологічних та вікових особливостей учнів початкових класів;
- Радість пізнання через спостереження, дослідження, відкриття та конструювання;
- Взаємозв’язок розумового, морального, фізичного, естетичного, патріотичного виховання;
- Розвиток вільної особистості (самостійної, здатної дивергентно мислити);
- Академічна доброчесність;
- Системність і послідовність, безперервність і різноманітність, життєтворчість і природовідповідність освітнього процесу;
- Академічна свобода і відповідальність;
- Партнерство учасників освітнього процесу;
- Безпечність умов здобуття освіти;
- Незалежність освітнього процесу від політичних, громадських і релігійних об’єднань.
Співпраця всіх учасників освітнього процесу сприяє вихованню свідомого, всебічно освіченого громадянина України.