Ліцей №105 Дарницького району м.Києва
У закладі навчається 900 учнів, сформовано 32 класи.
Педагогічний колектив складається з 57 учителів, з них 58% - учителі вищої категорії, мають звання «старший учитель» та «учитель-методист» - 44 %.
Освітній процес побудовано на основі тісної співпраці з батьківською громадою, учнівським самоврядуванням, випускниками закладу. Шкільне життя активно висвітлюється на сайті закладу.
Учні 5-6 класів навчаються за програмою НУШ, у 8-9 класах упроваджено допрофільне навчання з поглибленим вивченням географії, історії та збільшено години математики, англійської мови. Учні 10-11 класів навчаються відповідно до обраного суспільно-гуманітарного профілю.
У закладі з 5 класу вивчаються іноземні мови: англійська, німецька.
Наш заклад входить до низьки партнерських закладів видавництва Пірсон (Велика Британія). Форми співпраці з Пірсон (семінари для вчителів англійської, творчі майстерні, вікторини, конкурси для учнів, участь у тижнях англійської мови, демонстраційні уроки) сприяють професійному зростанню педколективу та дозволяють нашим учням якнайкраще проявити свої знання та уміння.
Академічна освіта вдало поєднана з напрямками роботи школи: предметні консультації, підготовка до олімпіад, науково-дослідницька робота, проєктна діяльність, спецкурси та факультативи за вибором. Учні можуть обрати творчі та спортивні гуртки різного спрямування: художньо-естетичний «Акварелька», військово-патріотичний «Джура», вокальний «Дзвінкі голоси», туристичний «Спортивне орієнтування», історичний «Особистість в історії»; спортивні: «Футбол», «Волейбол», «Коригувальна гімнастика – постава», «Школа безпеки», «Шахи»; мовно-літературні: «Перлина слова» та «Живе слово».
Учні традиційно є переможцями й лауреатами численних районних, міських та міжнародних конкурсів, олімпіад, конкурсів науково-дослідницьких робіт МАН.
Матеріально-технічна база закладу відповідає освітній програмі. Більшість предметних кабінетів обладнано мультимедійними комплексами, телевізорами. Лабораторне наповнення кабінетів постійно оновлюється, що дає можливість поєднувати різні форми навчання та застосовувати сучасні педагогічні технології.
У закладі організовано безпечне освітнє середовище: обладнано укриття, в якому встановлено комплект автоматизованого входу, функціонує витяжна система, обладнано медичний кабінет, відеоспостереження на коридорах, є доступ до інтернету.
Основними стратегічними завданнями розвитку закладу є:
- Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на автономію, академічну свободу для всебічного розвитку особистості, як найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей;
- Забезпечення якості надання освітніх послуг на початковому, базовому та профільному середньому рівнях освіти;
- Формування цінностей необхідних для самореалізації здобувачів освіти.