У закладі працюють 9 вікових груп для дітей з порушеннями мовлення:  

  • для дітей із загальним недорозвитком мовлення - 8 груп (кількість дітей в групі -10);
  • для дітей з порушенням фонетико-фонематичних процесів - 1 група (кількість дітей в групі – 12).  
  • Режим роботи закладу освіти п’ятиденний.  

Основний режим роботи:

  • заклад дошкільної освіти – 10,5 годин;
  • чергової групи – 12 годин.

Заклад дошкільної освіти має належні умови для ефективної та результативної роботи, спрямованої на формування особистості кожної дитини, її розвиток, навчання, виховання та розвиток її мовленнєвої компетентності, розкриття потенціальних можливостей дошкільників з особливими освітніми потребами.

Пріоритетниминапрямами  закладу дошкільної освіти є:

  • розвиток мовленнєвих та комунікативних навичок дітей з порушеннями мовлення, а саме: корекція мовленнєвих порушень; індивідуальний підхід; розвиток слухового сприймання та фонематичного слуху; покращення когнітивних навичок;
  • розвиток рухової компетентності у дітей з використанням інноваційних фізкультурно-оздоровчих технологій;
  • забезпечення системного підходу до охорони життя і збереження здоров’я дітей шляхом створення безпечного розвивального середовища.

Такий комплексний підхід дозволяє дитині не лише поліпшити мовлення, але й розвиватися всебічно, формуючи впевненість у своїх силах.