
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти
🔥🚒 Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти Дарницького району м. Києва.
📌11 вересня 2025 року у ЗДО № 256 відбулася цікава та пізнавальна спортивна розвага «В лісі гуляй, правила пожежної безпеки не забувай!».
У заході взяли участь вихованці старшої, середньої та молодшої груп. Малята зустрілися з вовчиком, який наробив біди у лісі. Разом із педагогами вони допомогли йому загасити пожежу, пригадали важливі правила пожежної безпеки та поведінки у надзвичайних ситуаціях.
📌У ЗДО № 275 для вихованців педагоги організували захопливі заняття, ігри та конкурси. Діти дізналися про:
✅ правила поводження з вогнем;
✅ безпечну поведінку на дорозі;
✅ небезпеку вибухонебезпечних предметів;
✅ інші важливі правила, що допомагають зберегти життя та здоров’я.
📌У ЗДО № 787 малята брали участь у цікавих та пізнавальних заходах: тематичних заняттях, іграх, бесідах, перегляді мультфільмів та практичних тренуваннях.
👦👧 Діти дізналися багато нового про правила безпечної поведінки вдома, на вулиці, у транспорті та під час ігор.
🔥🚦 Особливу увагу було приділено пожежній безпеці, правилам дорожнього руху та поведінці у надзвичайних ситуаціях.
📌У ЗДО № 248 вихователі допомагали малятам усвідомити важливість правил безпеки, виховували почуття відповідальності та навчили, як берегти своє життя і здоров’я у різних ситуаціях — вдома, на вулиці чи в дитячому садку.
🔹 Діти брали участь у цікавих заняттях, іграх та бесідах, дізналися, як правильно діяти в небезпечних обставинах.
📌У ЗДО № 367 вихователі проводили для малят цікаві та змістовні заняття, спрямовані на формування відповідального ставлення до власної безпеки.
У доступній та ігровій формі діти мали можливість:
🔥 повторити правила пожежної безпеки та дізнатися, як діяти у небезпечних ситуаціях;
💣 закріпити знання з мінної безпеки, навчитися розпізнавати небезпечні предмети та зрозуміти, чому їх не можна чіпати.
📌 У ЗДО №201 протягом тижня вихованці вчилися, як правильно поводитися у різних життєвих ситуаціях: під час пожежі, у спілкуванні з незнайомцями, з електроприладами та на дорозі.
У всіх вікових групах були проведені різні форми роботи з дітьми:
🔹 тематичні та інтерактивні заняття
🔹 дидактичні й сюжетно-рольові ігри
🔹 бесіди та моделювання ситуацій
🔹 читання художньої літератури й вивчення віршів
🔹 розглядання ілюстрацій
Малята отримали та закріпили важливі знання, уміння й практичні навички, що допоможуть їм берегти своє життя і здоров’я. 🌟