Учні початкової школи №295 були залучені до проведення дослідницької діяльності з метою сприяння виникнення інтересу молодших школярів до вивчення предметів, що викладаються в середніх та старших класах.

Кожен з учнів мав змогу провести власний дослід, що сприяло максимальному залученню та зацікавленості в процесі вивчення наук.

Було запропоновано 2 досліди: "Малинова пробірка" та "Кольоровий хробачок". В процесі дослідів учні прикладним шляхом засвоїли різницю між лужним, кислим та нейтральним середовищем в рідині.

Досліди були цілком безпечні для здоров'я дітей, проводились з суворим дотриманням техніки безпеки, оскільки використовувалися безпечні речовини, в більшості – харчові. 
За допомогою хлорида кальцію кожен мав можливість виготовити власні поробки (кольорового хробачка) та забрати на згадку.

Проведення даних майстер-класів допомагає розвивати допитливість, подальшу цікавість у вивченні нових дисциплін та набувати досвід проведення дослідницької діяльності.